Du är här Hem ForumJuridikJuridik

Juridik

Finns det generella åtaganden (Mallar) för Säljare/Köpare/Styrelse vid försäljning av en br-lägenhet? Var kan man isåfall hitta detta?
Av erik brändström (1 poster), 15:05, 29 oktober 2020
Åtaganden
Rösta
0,0

Senaste svar på tråden

Åsidosätt inte standardinställningen eller radera meddelandetexten som inte innehåller ett meddelande. Efterföljande meddelanden kan innehålla samma fras som finns i lämplig text eller användas för översättning. Till exempel kan säljaren få mindre pengar för den sålda fastigheten, och köparen kan mycket väl köpa sig problem med lägenheten i form av besvär, fordringar, skulder eller till och med förlust av rättigheter till bostäder. Och du kan länka "allt" från recept till nekrotisk programvara.
Av Presswooder (2 poster), 15:37, 27 juli 2021
Det här en bluff faktura, de som sysslar med detta gör bedrägeri. Har själv fått såna här bluff mejl tusentals gången och första gången gick jag på detta. Detta kostade mig 10.000 kronor tills min min vän visade mig denna hemsida där jag kan få hjälp direkt angående juridik frågor. Sida som jag tipsa om heter https://www.vasaadvokat.se/entreprenadratt/entreprenadjuridik/ . Här fann jag all information som hjälpte mig att driva vidare mitt ärende i rättssalen. De hjälper er även med andra saker inom juridiken och de är väldigt duktiga.
Av Presswooder (2 poster), 11:56, 02 augusti 2021
Rösta
0,0
Du är här Hem ForumJuridikJuridik

Föreningens hemsida på Allabrfer.se

Som medlem på Styrelseguiden.se får din förening en gratis hemsida på Allabrfer.se, Sveriges samlingsplats för bostadsrättsföreningars hemsidor.
Läs våra användarvillkor.
Vi använder RuleMailer för att skicka nyhetsbrev.

Copyright © 2009 Styrelseguiden.se

Styrelseguiden Norden AB
Frejgatan 8
114 20 Stockholm
info@styrelseguiden.se